Affiliates
Valhala free forum
 
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Uslužno farbam sve vrste minijatura!!!!
Tue Jul 05, 2016 9:55 am by Jocinetu

» KMK 2015, 7. in 8. November. Slovenia - 9 Age
Wed Oct 28, 2015 8:24 pm by finaglista

» Izvori Magije potrebno
Thu Mar 19, 2015 3:29 am by Moff

» VI. Topor Team Tournament 2015.
Sun Mar 15, 2015 10:32 pm by Zvijerko

» PORUDZBINE !!!
Wed Feb 18, 2015 9:26 pm by tpoba4

» BSG LARP slike
Tue Feb 17, 2015 7:05 am by Branzila143

» Epic mega battle
Thu Dec 11, 2014 12:21 pm by sashasuman

» IZVEŠTAJ SA DANA FANTAZIJE 2010
Thu Nov 27, 2014 9:21 am by harronasad

» KMK 2014 / 25-26.10.2014 Slovenia season ending
Wed Oct 29, 2014 10:20 pm by finaglista

July 2017
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar


Питања 8-е едиције "ратног маља"!

View previous topic View next topic Go down

Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  тајнисвет on Sun Oct 10, 2010 9:24 pm

Имам пар питања, али главно је поводом магија, па хајде да започнем ову тему са тиме.

Моји Огрови магијају разне ствари које потом остају у игри. Оне имају 7+ на диспел. Да ли лорд чаробњак који има +4 на диспел треба да баци бар 3 на коцкама или барем 7? Да ли тај бонус који добија може да рачуна на магије које остају у игри?

А ево шта још унижава огровску магију:
Q. An opponent may dispel a Gut Magic spell in his own magic
phase as though it was a Remains in Play spell cast with a Power
level of 7. Can an opponent use excess dispel dice to attempt to dispel
Gut Magic spells in play at the end of the Ogre Kingdoms player's
subsequent magic phases? If yes, are the Gut Magic spells treatd as
Remains in Play spells cast with a Power level of 7? (p60)
A. Yes to all questions.
avatar
тајнисвет
Стефан Башић
Стефан Башић

Posts : 575
Join date : 2010-03-15
Age : 31
Location : Нови Сад, Србија

View user profile http://tajnisvet.com

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  =Charok= on Mon Oct 11, 2010 1:30 am

тајнисвет wrote:
Моји Огрови магијају разне ствари које потом остају у игри. Оне имају 7+ на диспел. Да ли лорд чаробњак који има +4 на диспел треба да баци бар 3 на коцкама или барем 7? Да ли тај бонус који добија може да рачуна на магије које остају у игри?

treba da baci bar 3 ali ako dobije 1 ili 2 nije dispelovo..
avatar
=Charok=
Admin
Admin

Posts : 790
Join date : 2010-03-16
Age : 39
Location : Novi Sad, Vojvodina

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender: Male

View user profile http://www.valhala.eu

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Slos on Mon Oct 11, 2010 11:39 am

Ako je zbir kocaka manji od 3 bez obzira na ikakve bonuse onda ta magija nije uspela, isto vazi i za dispel.
avatar
Slos
Metamorf
Metamorf

Posts : 505
Join date : 2010-03-16
Age : 26
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: you know my name
Race: Non Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  тајнисвет on Mon Oct 11, 2010 1:06 pm

Колико пута могу пробати да диспелујем Рип магију? Ако може више од једном, да ли то ефективно значи да ја бацам по једну коцку, и када утрефим тројку са лордом магом 4ог нивоа, ја сам диспеловао?
avatar
тајнисвет
Стефан Башић
Стефан Башић

Posts : 575
Join date : 2010-03-15
Age : 31
Location : Нови Сад, Србија

View user profile http://tajnisvet.com

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Slos on Mon Oct 11, 2010 1:12 pm

Ukoliko wizard nije uspeo da ''baci'' magiju taj wizard ne moze da pokusava da baca bilo kakvu magiju u tom potezu, isto vazi za dispel. Tako da ukoliko ims 12 power kockica i ti potrosis jednu i ne uspes da bacis magiju i nemas vise wizarda ostalih 11 kockica je protraceno.
avatar
Slos
Metamorf
Metamorf

Posts : 505
Join date : 2010-03-16
Age : 26
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: you know my name
Race: Non Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  тајнисвет on Mon Oct 11, 2010 1:13 pm

Занимљиво правило. Хвала Шлос на појашњењу.
avatar
тајнисвет
Стефан Башић
Стефан Башић

Posts : 575
Join date : 2010-03-15
Age : 31
Location : Нови Сад, Србија

View user profile http://tajnisvet.com

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Slos on Mon Oct 11, 2010 1:28 pm

Nema na cemu Very Happy , ipak sam ja sudija Cool
avatar
Slos
Metamorf
Metamorf

Posts : 505
Join date : 2010-03-16
Age : 26
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: you know my name
Race: Non Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Slos on Mon Oct 11, 2010 2:32 pm

Odgovor na ubrisani post jednog Bota:
Neverovatno i isto to mislim, a sta kazes ti na toceni burek mene je toceni burek uvek fascinirao Very Happy
avatar
Slos
Metamorf
Metamorf

Posts : 505
Join date : 2010-03-16
Age : 26
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: you know my name
Race: Non Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  kgkid on Mon Oct 11, 2010 4:42 pm

Slos wrote:Ukoliko wizard nije uspeo da ''baci'' magiju taj wizard ne moze da pokusava da baca bilo kakvu magiju u tom potezu, isto vazi za dispel. Tako da ukoliko ims 12 power kockica i ti potrosis jednu i ne uspes da bacis magiju i nemas vise wizarda ostalih 11 kockica je protraceno.

Nije tacno.

Kada ostanes bez magova, koji bi bacili magiju, magiju ne mozes da bacas.

Kada ostanes bez magova koji bi pokusavali da sprece magije, samo si ostao bez bonusa na sprecavanje. I dalje imas "armijski" dispel, koji ide bez dodatnih bonusa.

avatar
kgkid
Sofer bez kape
Sofer bez kape

Posts : 280
Join date : 2010-03-21
Age : 42
Location : Kragujevac, Šumadija

Character sheet
Name: Marelon Gorlal
Race: Dwarf
Gender: Male

View user profile http://kgkid.cjb.net

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Slos on Mon Oct 11, 2010 5:24 pm

Tacno, dispelovati uvek mozez jedina razlika je u bonusu.
avatar
Slos
Metamorf
Metamorf

Posts : 505
Join date : 2010-03-16
Age : 26
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: you know my name
Race: Non Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Zivko on Fri Oct 15, 2010 1:00 am

Ako heroj ima magic weapon (bow) da li moze da ima i great weapon?
avatar
Zivko
Jaje od Azdaje (Desno)

Posts : 57
Join date : 2010-03-23
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  тајнисвет on Fri Oct 15, 2010 1:34 am

Може. Иначе, велико оружје поништава само халберду, копље и 2 ручна оружја. Можеш чак узети и немагични дуги лук и велико оружје.
avatar
тајнисвет
Стефан Башић
Стефан Башић

Posts : 575
Join date : 2010-03-15
Age : 31
Location : Нови Сад, Србија

View user profile http://tajnisvet.com

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Zivko on Fri Oct 15, 2010 5:40 pm

Sta BSB moze da nosi od hand-held stvari (tj. da li moze da nosi i stit i oruzje i zastavu kao obican standard bearer)?
avatar
Zivko
Jaje od Azdaje (Desno)

Posts : 57
Join date : 2010-03-23
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  тајнисвет on Tue Oct 19, 2010 9:16 am

Извињење што нисам ставио раније. Може све да носи. И магичне предмете до 50 поена.
avatar
тајнисвет
Стефан Башић
Стефан Башић

Posts : 575
Join date : 2010-03-15
Age : 31
Location : Нови Сад, Србија

View user profile http://tajnisvet.com

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Zivko on Wed Oct 20, 2010 3:06 pm

Mislio sam sta moze odjednom da nosi. Obican standard bearer nosi barjak, ali istovremeno nosi i stit i mac/greatweapon/sta god . Da li i on moze da nosi barjak, i da u borbi koristi obe ruke?
avatar
Zivko
Jaje od Azdaje (Desno)

Posts : 57
Join date : 2010-03-23
Location : Novi Sad

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Broj1 on Wed Oct 20, 2010 3:56 pm

U starijim armijskim knjigama BSB ne može da nosi štit i/ili GW, u novijim je to pravilo ukinuto, znači pročtiaš armijsku knjigu i ako tamo izričito piše ne može znači da moraš čekati ili novu knjigu ili Eratu/FAQ koji to ispravlja.
avatar
Broj1
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 7
Join date : 2010-03-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Питања 8-е едиције "ратног маља"!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum