Affiliates
Valhala free forum
 
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Uslužno farbam sve vrste minijatura!!!!
Tue Jul 05, 2016 9:55 am by Jocinetu

» KMK 2015, 7. in 8. November. Slovenia - 9 Age
Wed Oct 28, 2015 8:24 pm by finaglista

» Izvori Magije potrebno
Thu Mar 19, 2015 3:29 am by Moff

» VI. Topor Team Tournament 2015.
Sun Mar 15, 2015 10:32 pm by Zvijerko

» PORUDZBINE !!!
Wed Feb 18, 2015 9:26 pm by tpoba4

» BSG LARP slike
Tue Feb 17, 2015 7:05 am by Branzila143

» Epic mega battle
Thu Dec 11, 2014 12:21 pm by sashasuman

» IZVEŠTAJ SA DANA FANTAZIJE 2010
Thu Nov 27, 2014 9:21 am by harronasad

» KMK 2014 / 25-26.10.2014 Slovenia season ending
Wed Oct 29, 2014 10:20 pm by finaglista

September 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendar Calendar


8 Svetova

Valhala :: IGRE :: RPG

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

8 Svetova

Post  Stranac on Mon Nov 01, 2010 8:12 pm


Priča sedam + jedan Svetova


U početku beše jedinstvo sveta, sveg postojanja uopšte. Sve bi jedno, na način koji puki smrtnici nikad neće moći da pojme. Sve reči svih jezika smrtnika mogle bi se potrošiti u objašnjivanju sveta kakav beše pre zore vremena, ali sve bi bile uzalud protraćene, jer nijedan jedini smrtni um ne može da pojmi ono što je nekad bilo, pre nastanka sedam + jedan Svetova. No, taj prvobitni svet gajiše razne težnje u dubinama svoje duše, te najsnažnije težnje vremenom postadoše toliko moćne da na kraju razbiše ovaj svet na mnoštvo sitnih delova. Težnje bejahu inkorporisane i postaše bića što ih danas zovemo Bogovi.
Bogova beše neprebrojivo mnogo, a među njima nikakve hijerarhije. Svaki pojedini Bog nastojaše da nadvlada ostale i tako postane gospodar svih Bogova, isto kao što pre toga svaki aspekt Postojanja, svaka težnja Univerzuma nastojaše da postane dominantna, ako ne i jedina. Tako beše počeo rat, bez da je i imao neki formalan razlog ili cilj. Vlast, neupitna i apsolutna, beše jedini i univerzalni cilj svih strana. Neki Bogovi sklopiše saveze, dok drugi ostaše sami, neki čak svojevoljno obavezani da tako i ostanu. A bejahu i oni koji menjaše strane, kako im kad odgovaraše, čak beše bilo i plaćenika. I naravno, beše i nekolicine onih, koji ostaše van konflikta, nezainteresovani za vlast i moć uopšte, ili pak oni koji odustaše od borbe već iz nekog razloga.
U početku Bogovi uglavnom vodiše direktnu borbu, udarajući svojim božanskim moćima na svoje neprijatelje u borbama na život i smrt. Mnogi tad padoše, te Bogovi smisliše manje direktne načine borbe. Stvoriše sebi vojske, a vojskama bojišta.
Vojske bejahu vojske smrtnika, a bojišta svetovi, sedam + jedan Svetova što ih danas znamo. No, ne beše samo sedam + jedan različitih vojski stvoreno, nego stotine i hiljade. Jedino za osmoro njih su njihovi tvorci i stvorili svetove, a to su: Zmajevi, Divovi, Ljudi, Vilenjaci, Patuljci, Polutani, Orci, i Nemrtvi.
Među svim ovim bićima, prateći strategiju ili hir svojih Bogova, besneše rat večni.
I tako, rat je trajao kroz gotovu celu kalpu. U jednoj od zadnjih velikih invazija, Iptu, tvorac Nemrtvih, sa svojim stravičnim vojskama bića što se stalno vraćaše iz smrti, napaše Svet Ljudi. Krv Bogova natočila je svetove, i leševi su tvorili planinu golemu, što je narodi Osmoro Svetova nazvahu Aroluviy.
Iptuove vojske Nemrtvih su se pokazale krajne uspešnim. Kako je uništio doista veliki broj Bogova, i kako nijedan Bog izgleda nije bio sposoban da se odupre njegovim stalno rastećim vojskama, beše odlučeno da se svi Bogovi ujedine u borbi protiv Iptua kako bi se izbegla njegova konačna pobeda.
Udarivši na planinu Aroluviy, Iptu počeše bitku uspešno. No, kako su ujedinjene vojske svih Bogova ipak bile previše za vojske Nemrtvih, i kako su božanske sile sasvim uspešno uništavale i ova bića što za smrt ne znaju, u bitci dotad neviđenih proporcija, ali koalicija Bogova pobediše. Konačno, ostao je Iptu sam, ali i vojska Bogova bi dotučena i bespomoćna protiv jednog Boga kakav je bio Iptu. Konačno, svi Bogovi su zajednički opkolili Iptua, i zajedno mu okončali život. No, ono što nisu znali jeste da je Iptu kroz sve te vekove proučavao i usavršavao magiju krvi i prokletstava, te ih je zadnjim izdahom prokleo svojom krvlju ovako:
„Ja, Iptu, Gospodar Nemrtvih, krvlju svojom i krvlju svojih saboraca i krvlju svih što su od vaših ruku ovde ikad pali, o, Zli besčasni uzurpatori Božanstva, i o, besni kerovi što ih pratite – PROKLINJEM VAS! - O, prokleti da ste, da zauvek budete vezani za ovo mesto zatvoreni međ' zidove svetova, da nikad više ne hodite ovim svetovima dok god oni budu postojali!”
I tad Iptu umreše, a Bogovi svi bivaju zatvoreni međ' zidove svetova, i niko ih više ne videše, jer ne hodiše Bogovi više svetovima, kao što to radiše kroz sve vekove, i narod je napokon bio ostavljen samom sebi, da uređuje svoj svet svojim rukama.
No, svet beše star, veoma star, te se kalpi bližiše kraj. Bogovi zatvoreni u planinu Aroluviy i dalje ne posustaše u svojim planovima da postanu, svaki od njih posebno, Jedini Bog. No, kako su na kraju zaključili da ne postoji način da izbiju iz planine Aroluviy, te kako će zbog toga svi pomreti kad se svet bude preporodio, našli su drugi put. Stvorili su duhove opunomoćene da sklapaju ugovore u ime Bogova i nazvaduh ih imenom Vailikša. Oni bi sklopili ugovor sa najzaslužnijim smrtnikom, davši mu večni život i mladost, uz cenu da, kad bude bio Smak Sveta, on i Bog s kim se obavezao, postaju jedno. Kako bi taj Bog tad bio jedini Živi Bog, on bi postao Jedini, te bi u Zori Novog Sveta postao sušta Volja Sveta, te ne bi njegovoj moći bilo kraja – čak bi imao vlast nad samim Vremenom, te bi tako on mogao da odredi dužinu sledeće kalpe.

I tako, nastali su Besmrtnici...

Zove se 8 Svetova, ali je neko namestio da se 8 transkribuje kao 7+1... Neutral

D&D Edicija 3.5, sa nešto kućnih pravila. Igramo verovatno sad u petak od 18h. Svako je dobrodošao da bude treći igrač.

Sledeći put: mehanika prestiž klase Besmrtnik.


Last edited by Stranac on Mon Nov 01, 2010 8:14 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : nije 7+1, nego 8...)
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Dražen on Mon Nov 01, 2010 8:37 pm

Jel se ja smatram drugim ili trećim igračem? clown

Evo me... Stigoh Smile
avatar
Dražen
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 2
Join date : 2010-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Mon Nov 01, 2010 8:51 pm

E sad redosled prepuštam vama da se dogovorite Wink

Znači u petak u 18h u Valhali. Uvod u svet i probno igranje, čisto da se i ja podsetim tog sistema. deda Wink
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  .kiloByte on Tue Nov 02, 2010 7:27 pm

ev ja sam drugi ili treci.. vidimo se u 18h u petak u valhali
avatar
.kiloByte
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 14
Join date : 2010-11-01
Age : 25
Location : ulaz do Valhale

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender:

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Sun Nov 07, 2010 5:53 pm

E sad, lepo se izjasnite kad biste mogli da se igrate ove nadolazeće sedmice.

I dobijate još detalja o Svetu Ljudi. Prvo i prvo, mapa:


Zatim, mapa Kraljevine Bomgar:


I priča Bomgara:


Bomgar

Anka Anca, neupitni i obožavani svemoćni gospodar ove zemlje, poglavar Svesvetleće Crkve Sunca i Meseca, najmoćniji od svih magova Sveta Ljudi, jeste lično otelotvorenje božanstva Án, boga Sunca i Meseca, Pustinje i Neba, i Ptica Grabljivica Dana i Noći. No nije to oduvek bilo tako.
Teritorija današnjeg Bomgara je isprva bila deo teritorije Istočnih Provincija Kraljevine Ljudi. Ljudi, prvo stigavši u istočne krajeve novostvorenog sveta, tu otkriše pustinju koju nazvaše Peskom Sunca, Lurikán (Luri k'Án), jer njen belo-žuti pesak beše ogledalo Sunca. Sveti ljudi starostavnih vera izrekoše najdublju od svih istina, kako su došli na sveto mesto. I tako, drevna plemena kao što su Kagre, Sekle, i pleme Ga, nastane se u pustinji Lurikán. Ostala plemena, a među njima bejahu Gvadre, Šinmare, Kutlasi i pleme Jedang, iako im sveto tle beše srcu drago, odoše u potrazi za lakšim životom ka istoku. Tu nađoše brda, pa bujno primorje, i sagradiše grad Jedangara na obali mora. Nakon Pada Bogova, sledećih skoro dve stotine godina, ovih sedam-sedam + jedan plemena se borilo za sve sem za čast Bogova svojih. Raskol je vladao među narodima i rat nikad nije jenjavao duže od trenutne nestašice hrane, vode, snage, oružlja, ili pak hrabrosti. U svoj toj zbrci i u tom beskonačnom vihoru smrti, gladi, nemaštine, i samovolje vladara, prošle su mnoge godine, dva duga veka. Zatim, 276. godine po Padu Bogova, jedan mladić star 26 godina po imenu Kosong Andegar k'Ga (ili Kaga) od plemena Ga, učenik duge loze učitelja i učenika koja vodi svoje poreklo još od pre seobe na istok, završivši svoje učenje kod svojih učitelja, je uzeo za svoje učeno ime Anka (Án k'Ga) i pošao u rat. Tamo nije iskusio ništa šta ranije već nije. Smrt, glad, žeđ, vrelina, bol, i stalna griža savesti zbog mnogih života koje je oduzeo, bejahu mu svakodnevni saputnici. Sedam godina je ratovao, kad je odlučio da mu je bilo dosta. Postao je pustinjak i lutao Lurikánom sam. I tako, posle mnogih vekova, Án je našao čoveka vrednog da mu služi. Našao je čoveka koji je smeo i mogao da ostane sam sa pustinjom. I obratio se Án Anki, i zborili su oni dvanaest godina, dok nekoć dubokoumni mladić, koga su godine pretvorile u okorelog veterana, pa u zrelog čoveka istinske mudrosti, nije shvatio šta mu je raditi. 295. godine PB, sa 45 godina, Anka, sad znajući da mu je ime ispunjeno živom istinom, vratio se svome narodu, plemenu Ga, noseći sa sobom poklon svoga boga.
Pošto ih ubedi, kako on jeste Anka, oni ga pozovu u boj. On odbije, jer "Zašto bi se klali braća? Zar nema dovoljno marve među braćom da se ona klaju?" Dan i noć pokušava on da ih ubedi, kako rat nije volja Ánova, ali ratnici plemena svejedno odu. I u pustinji bi bitka. Braća Ljudi, koja su se junački borila protiv svih ostalih rasa nekoć na dalekom zapadu, eto, već dve stotine godina se bore međusobno za svetu zemlju, meki hleb, i pitku vodu. U bitci padahu ljudi, a kad doista postane bitka gusta, doleti jedna ogromna ptica grabljivica, orao. Sleti među ljude i pretvori se u Anku. Pokuša Anka opet da umiri braću, ali usred bitke jedva ga i primete. Onda Anka postane izvor svetla tako jakog, tako svetlog da oslepi sve ratnike. Uz gotovo smrtonosno jako svetlo čuo se njegov glas: "Slušajte i povinujte se, jer ovo je volja Ánova: Kako i biste od svanuća vremena braća, bićete nanovo braća, jer vi ste Narod Pustinje (Bom k'Gar), a ja njen Gospodar!" I shvatiše ljudi, kako jeste ime Anke ispunjeno živom istinom, kako on jeste Án k'Ga.
Tako okupljeni ljudi pobratimiše se i postadnu njegova voljska. Sledećih godina cela zemlja beše ujedinjena i poprimiše ime Bomgar. Kad sve neprijatelje u bratstvu ujedinio beše Anka, narod mu dadne titulu Anca, "Sunčev Zrak". I bi on vladar zemlje cele. U pustinji on uspostaviše Savet Plemena. Svih sedam preostalih plemena dobiše po tri predstavnika u savetu i oni pomagahu Anka Ancu u kraljevanju. I On sa savetom svojim vladaše i urediše državu ovako: Jedangara, kao najveći grad, centar trgovine i uopšte mesto sa zidanim hramom Ánovim, biće privremeni glavni grad, dok se u pustinji, na mestu pogodno za to, ne sagradi Sunčev Toranj i Savet Plemena, i novi glavni grad po imenu Ánpura; Bomgar se deli na sedam pokrajina, po jedna za svako pleme, od kojih svaka dobija svoj glavni grad, odakle će vladati Anrája i gde će biti sud, hram, i vojni manastir. U sledećih par godina uspostave se sve granice Bomgara sa susedima: sa Jezerskom Konfederacijom, sa Patuljačkom Kraljevinom, sa Jung-kuom, čak i sa Denfom i hordama Divaljština. Anka Anca je lično odlazio na sva ova putovanja sa mnogobrojnom pratnjom, kako bi susedi spoznali silu koja stoji iza regije za koju se dotad mislilo da je bezvredna gomila peska sa necivilizovanim divljacima koji se stalno kolju međusobno. Ta godina je kasnije nazvana Godina Sunca i Meseca i za narod Bomgara ona je Prva od Svih Godina; počev od nje se računaju sve ostale (PB 296 = BK 1). Sa većinom zemalja nije bilo nikakvih problema oko sklapanja ugovora oko priznavanja novonastale geopolitičke situacije, štaviše, tadašnji Kralj Juga, vladar Čampe, Tranudra III Manandratarva odmah je poslao svoje diplomate u Jedangaru da osnuju veleposlanstvo kod svojih bratskih plemena, videvši Bomgar kao pravnog naslednika Istočnih Provincija Kraljevine Ljudi. Posete Kralja Juga u Bomgar su postale i ostale učestale unatoč verskim razlikama.

Besmrtnika ćete dobiti neki sledeći put, ionako vam sad još nije ni bitno.
Ognjene, ti lepo napiši odkud patuljak kao što si ti u državi ljudi kao što je Bomgar. Ako ti je problem da smisliš "košer" patuljačko ime, daj mi svoju e-mail adresu preko PM, pa ću ti poslati materijal za to. I opiši svoju mikro-okolinu (selo/grad, klan/pleme...) u okviru svog background-a. To će ti naravno biti metagame thinking - kad ti je gotov lik, tek tad ćeš da ga igraš, nećeš glavom svog lika da sebi smišljaš lika... Nadam se da je to jasno.

Sledeći put: Jezerska Konfederacija.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Mon Nov 08, 2010 3:03 pm

Par sitnica:

Fonetički ključ:
j - dž
y - j
á - dugo a
toliko zasad.

Zatim, o kućnim pravilima:
-Koristimo wound/vitality sistem
-umire se ne na -10, nego na -(10 + Constitution modifier)
-U ovom univerzumu, reinkarnacija važi za neupitnu činjenicu. Ciklus ponovnog rođenja počinje već trenutkom smrti, te uobičajene tehnike vraćanja ljudi iz mrtvih ovde ne funkcionišu. Drugim rečima, kad si mrtav, mrtav si. Sem, naravno, spel reinkarnacija.

I recite kad ste slobodni da se dogovorimo za termin.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Wed Nov 10, 2010 5:17 pm

NEDELJA, VALHALA, 18H

Tad i tamo se igramo, i ako niko ne ispali, biće vas trojica igrača. Pročitajte dotle setting i Player's Handbook, klase i rase.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Fri Nov 12, 2010 1:12 am

Javlja se treći igrač Smile

Da li ste već izabrali karaktere (class, race...), da znam u kom pravcu da razmišljam (da nas ne bude, na primer, 3 vizarda)?
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Fri Nov 12, 2010 3:29 pm

E, stigao si! Very Happy
Dosad imamo Barbarian i Rogue klase predstavljene, a od rasa patuljke i naravno ljude, i mislim da je to manje-više konačno. Smisli šta god ti sve svidi, no, hm, ti nisi čuo priču o svetu... pa nemoj previše konkretno da zamišljaš još. Wink

Inače verujem da će da bude Valhala gusto naseljena u nedelju, ali isto ne verujem da bi to bio problem za nas.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Mon Nov 15, 2010 8:32 pm

I rekosmo, u nedelju se igramo opet, najverovatnije. Javite kad budete sigurni da li ćete moći doći.

Ognjene, daj mi e-mail, da ti pošaljem obrazac za stvaranje patuljačkih imena, ako hoćeš.
Živko, ako ti nisam rekao, Tolkienovi rečnici su osnov za vilenjačka imena ovde - ako nemaš, ja imam, pa javi mi se vezano za to, ako misliš.

I bilo bi lepo ako bi svako od vas lepo objavio tu svoju priču, svoje viđenje vaše dosadašnje priče. Možda dobijete i neki XP za to. Wink

I kako ne bih tu pravio offtopic, pogledajte ovde za Oldfielda.


Last edited by Stranac on Mon Nov 15, 2010 8:34 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : pogreših link...)
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Fri Nov 19, 2010 12:26 pm

Potvrđujem svoj dolazak u nedelju u 18:00...jedino što ću morati da napustim sešn u 21:30, idem na probu sa bendom.

Vidimo se onda!
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Fri Nov 19, 2010 3:17 pm

Dobro, ti si 1. Ajmo ljudi, petak je, trebalo bi već da znate hoćete li dolaziti ili ne. Recite!
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Sat Nov 20, 2010 9:25 pm

Dražen ne može sutra, a Živka ne mogu da kontaktiram, te sam primoran da odkažem igranje... Sad
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Sun Nov 21, 2010 2:58 pm

PROMENA PLANA!

IGRANJE DANAS OD 18H U VALHALI!


Živko mi se ipak javio. Ognjene, pojavi se.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Thu Nov 25, 2010 4:13 pm

Ljudi, izjasnite se kad biste mogli. Živko mi je javio kako ne može u nedelju sad, a i trebali bi da završimo ovaj put do 21h, te bi možda mogli ranije da krenemo, ako vama ostalima odgovara? Što se mene tiče, mogli bi u subotu ili nedelju.
I stvarno bih voleo da vidim vaše backgroundove napismeno.

Nemojte propustiti ovu jedinstvenu priliku da obezbedite sebi digitalni primerak 8 Svetova Soundtrack! Wink Ognjene, uzdam se u to da, ako ne bude druge, da možemo preko tvog kompa da vršimo sasvim ilegalni prenos piratske muzike.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Thu Nov 25, 2010 5:35 pm

Ja mogu samo u nedelju, i to najranije od 5, sa tim da ne garantujem da ću stići na vreme...ali do 6 stižem!
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Sat Nov 27, 2010 5:48 pm

Kako Živko ne može, a Ognjen je 50%, ove sedmice pauziramo.
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Sat Nov 27, 2010 11:13 pm

Važi! U svakom slučaju ja mogu od 18h, tako da ako se ipak igramo možete računati na mene.
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Sat Nov 27, 2010 11:48 pm

No, ovo vam daje priliku da napišete svoje background-ove i pročitate koju stranicu pravilnika. Iskoristite je! Smile Carpe diem!
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Wed Dec 01, 2010 10:13 pm

Jezerska Konfederacija

Planine i jezera na jugu nekadašnjih Istočnih Provincija bile su oduvek znamenite po bogatim nalazištima dijamanata, obsidijana, i drugih dragih kamenja. Ovo, međutim, nije bilo od prevelike važnosti pre Pada Bogova. Regija je ostala veoma slabo naseljena do samog Pada, dokle je služila uglavnom kao ruta prema lukama patuljačkim trgovačkim karavanima na putu prema Kapiji za Svet Patuljaka. Posle Pada, Jezero* postaje veoma popularno kao lokacija, i ubrzo nastaju gradovi, kasnije države Kota Niha, Kota Ulong, Ataramnang, i mnogi drugi. Trgovina dijamantima postaje veoma unosan posao, te se ovi gradovi vrtoglavo razvijaju, što dovodi do razvoja žestoke konkurencije među slobodnim gradovima Jezera i Patuljačke Kraljevine. Godine 53 PB izbija i Jezerski Rat, u kojem Patuljačka Kraljevina, posle početnih velikih uspeha, mora da se povuče sa ovih strateški veoma bitnih prostora zbog iznenadne invazije oračke Horde Krvavog Kopita, te kasnije izjave rata od strane Yuan-ti. Ubrzo sledi i pad Istočnih Provincija 74., kome je ova teritorija dotad zvanično i pripadala. Sledi period haosa i rata, u kojem region Jezera ipak uspeva da se odbrani, uglavnom zahvaljujući planinskom terenu i ratnoj mornarici, slavnoj Jezerskoj Flotili. Zajednički neprijatelji su doveli prvo do saveza Jezerskih kraljevina, a kasnije i do nastanka prvobitne Jezerske Konfederacije 92. PB, koja je tada imala pet država članica, sa istoimenim glavnim gradovima: Ataramnang, Dauna, Kota Niha, Kota Ulong, i Parang Itta. Konfederaciju je vodio Savet Jezera, u kojem je svaka kraljevina imala po tri člana. U početku, sami kraljevi su bili članovi saveta, no ispostavilo se da to nije učinkovito, kako ti vladari u isto vreme vladaju i svojim suverenim kraljevstvima. Konfederacija je imala nadležnost nad vojskom, spoljnom trgovinom, i diplomatijom, dok su ostali reoni ostali kod individualnih kraljevina. Savet Jezera bi birao Kralja Konfederacije između vladajućih dinastija država članica, koji ne bi smeo da ujednom bude i aktuelni vladar date kraljevine. Mandat Kralja Konfederacije je utvrđen kao period od pet godina.
Glavni grad se isprva menjao između Kota Nihe i Kota Ulonga, dok nisu kasnije uspostavili rotaciju između svih petoro glavnih gradova članica. 102. PB se postiže dogovor, po kojem se glavni grad premešta na brod „Jezerski Zmaj“, koji se kreće po Jezeru prema nahođenju trenutnog Kralja Konfederacije. Međutim, kasnije je uviđeno kako brod ipak nije najsrećniji izbor za prestolnicu. Ovo se podudarilo sa otkrićem oblasti veoma plitke vode blizu sredine jezera, te je 104. postiže dogovor o izgradnji Tornja Konfederacije na toj lokaciji.
106. PB dolazi do novog rata sa patuljcima, ali ovog puta sa pobunjeničkim klanom Arngar. Patuljačka Kraljevina je zapravo i poslala svoju vojsku da pomogne u borbi protiv Arngara, što je uvelike doprinelo poboljšanju odnosa između dvaju naroda. Klan Arngar je međutim ipak osvojio i načinio ogromnu štetu malim kraljevinama severno od Konfederacije, na obalama jezera Utara. Kao rezultat nastaje Utarski Sporazum 109., kojim se Konfederacija proširuje na 9 članova. Nove četiri članice su (sa glavnim gradom u zagradi, sem gde je isto): Eino, Drang (Rng Taut), Uralnang (Taegna), i Vankotara (Anara). Od specijalnog značaja bile su značajna nalazišta zlata i bakra u Kraljevini Uralnang, što je proširilo trgovačke potencijale Konfederacije. Nakon proširenja, ugovoreno je da „Jezerski Zmaj“, do izgradnje Tornja Konfederacije, obilazi i jezero Utara.
Svo ovo vreme, Jezerska Konfederacija i dalje nema svoju morsku luku, već ima veoma bliske trgovinske odnose sa susednom Kraljevinom Sunga, koja zauzima oblast delte reke Tani, koja povezuje jezero Utara, Jezero, i more. Konfederacija praktično polovinu svu svoje trgovine sprovodi sa Sungom, koja funkcioniše kao karika između nje i Čampe, čije orgomno tržište prosto vapi za dragocenim kamenjem i plemenitim metalima. No, kako je Sunga vasal Čampe (mada se događalo da Sunga nije izmirila svoje obaveze prema Čampi, ali ona je bila nesposobna da po tome bilo šta preduzme), i kako Čampa, nakon okončanja Vilenjačkih Ratova 189. PB, postaje ponovo konsolidirana imperija, 198. dolazi vojna delegacija Kralja Svih Ljudi (koju titulu kralj Čampe i dalje nosi), da upriliči integraciju Sunge u Čampu. Dolazi do rata, u kojem vojska Sunge teško odoleva masivnim jedinicama vojske Čampe. Tadašnji Kralj Konfederacije donosi odluku da odbrani trgovačke interese Konfederacije od monopolizacije tržišta, te i da odbrani samu Konfederaciju od ekspanzionističkih apetita Čampe, te se pridružuje ratu na strani Sunge. Nakon deset meseci nagovaranja sa strane Konfederacijskih diplomata, inače tradicionalno neutralna Patuljačka Kraljevina, po dekretu Kralja Svih Patuljaka, a i da odbrani svoje trgovačke interese (tranzitna prava patuljačkih karavana kroz Konfederaciju i Sungu), se pridružuje strani Sunge, te napada deltu reke Tani. (Patuljci nisu napali preko svoje granice sa Čampom, jer oni ni nisu objavili rat Čampi, samo su ih dali ultimatum da se povuku sa teritorije Sunge, inače...)
Rat se okončao 200. godine PB, te je uspostavljena pogranična zona, de jure neutralna, ali de facto pod upravom Konfederacije. Nadalje, započinju pregovori, koji konačno 211. kulminiraju u novom proširenju Konfederacije. Nove članice su Sunga, Kraljevina Vasi, i Kraljevina Arix.
Kraljevina Vasi se ističe svojim bogatim rudnicima gvožđa, i gustim šumama četinara, koje tradicionalno služe kao sirovina za najumešnije drvodelje, govori se, u sedam + jedan Svetova. Odnos Konfederacije i Kraljevine Vasi preko decenija se sastojala od čudne mešavine vojnog suparništva i prijateljske trgovine. Već 150-ih je bilo reči o integraciji Vasi u Konfederaciju, ali vladari istočnog suseda su bili veoma skeptični, možda i paranoični, uvek ističući dugogodišnju nezavisnost svoje kraljevine. No, suprotstavljeni i sami sa pretnjama Čampe, na kraju su odlučili da se pridruže Konfederaciji. Međutim, zarad održanja kakve-takve ravnoteže između članica, Konfederacija je postavila uslov da Vasi može jedino kao neki broj manjih članica da se učlani. Kad je tadašnji Kralj Ganag Raurvelara i taj uslov prihvatio, kraljevina beše podeljena na Južni (ili Stari) i Severni (ili Novi) Vasi. Južni Vasi je zadržao za svoj glavni grad staru prestolnicu Tanašanga, dok je Severni Vasi za kralja dobio mlađeg brata Kralja Ganaga, a to je bio Javaha III Raurvelara, čiji je glavni grad postao grad Ziulra. Tako je nastala dinastija Javaharlal na Severu, dok je na Jugu ostala dinastija Raurvelara.
Državna tvorevina Arix je nastala na dosta nesvakidašnji način. Kada su sile nemrtvih zauzele dotadašnju Kraljevinu Arngar, današnji Denf, glavnina preživelih patuljaka uputila se na jug, u današnji Bomgar, tadašnje Divaljštine. Raskol je vladao unutar onog što je ostalo od nekadašnjeg klana Arngar, te se jedna grana, samozvani Arrim, krenula dalje na jug, u planine južno od pustinje. Usput su porobili podosta judi iz plemena Kutlas, te su stigavši u planine, nastojali da tamo ponovo uspostave tradicionalni patuljački način života, izolovan od sveg ostalog sveta. Međutim, naišli su u novoj zemlji na zabačeni, ali utoliko impresivniji toranj samotnog maga po imenu Eburoturrius, ko je bio dosta zainteresovan da i zadrži svoju samotnu izolovanost. Konkretno je zabeležen dijalog između njega i Dwogaka, tadašnjeg vođe Arrima:
-„Dobro, patuljče, govori, šta je potrebno da vas se već jednom rešim, da mi povratite moj samotni mir, što ste mi ga tako lakomisleno, naglo, i varvarski oduzeli! Šta to želite?“
-“Šta želimo? Samo ono što nam i pripada: komadić zemlje gde možemo da živimo kako je to Moradin i predvideo! I znaj, u tome nas niko neće sprečiti, a svakako ne jedan usamljeni čovek-samotnjak, bez ikog da mu pomogne ili da ga, pak, osveti... Tako da, znaj, ako tražiš svoj mir, traži ga drugde.“
-“Ti mi pretiš, patuljče? Reci, nije li istina, da se u vašem klanu vođa može izazvati na dvoboj, te pobednik postaje novi vođa? Nije li tako?“
-“Jeste, mosgrim, ali to će vredeti i nakon novog krunisanja, i zar misliš da bi bilo ko, ko nije dostoljan toga, mogao da i ostane naš vladar? I kako se usuđuješ!“
-“U tom slučaju, vođo dosadnih patuljaka, ja te izazivam! Navedi vreme i mesto, i spoznaćeš svu silu moje magije!“
...
Te je Dwogak prihvatio izazov, i grozno stradao od strane Eburoturriusovih munja. Eburoturrius je postao vladar klana Arrim, i preživeo čak devet novih izazova u sledećih dvanaest dana. Nakon toga, klan ga je konačno prihvatio za svog punopravnog vladara. Tad je Eburoturrius uredio klan po svojim pravilima, praktično osnivajući Kraljevinu Arix. Prvo je oslobodio sve robove, i proglasio ih za punopravne građane. Zatim, osnovao je Savet Kraljevine, koji se sastojao od desetoro patuljaka i desetoro ljudi, koji su pod njegovim vođstvom rukovodili kraljevinom. On sam je, naravno, postao kralj; ovo je bilo 126. PB. Nastala je država u kojoj su ljudi i patuljci trebali da žive kao ravnopravni građani, unatoč groznoj istoriji i još gorim varvarskim susedima. No, Eburoturrius je bio veoma moćan mag, a i prihvatio se zadatka da nauči što veći broj za to talentovanih umeću magije, što je i urodilo plodom. Grad Arix je iz godine u godinu odolevao napadima sa svih strana, štaviše, čak se i lepo razvijao. Uskoro, industrija i trgovina su strvorile stvarnu državu od ove gomile lutajućih patuljaka i konjanika-varvara. No konačno, Eburoturrius je veoma ostareo, i u svojoj 143 godini je i umro. Konkretno se zna da je doživeo tako duboku dob uspomoć učenja Iptuovih, tj. magijom nemrtvih, ali na kraju je ipak odustao od toga da postane lich, jer je to ipak bilo protiv njegovih moralnih ubeđenja. Njegova smrt je usledila 168. PB, i značajna je po tome, što je ostavio za sobom pravilo po kome se kralj Kraljevine Arix bira među narodom na opštim izborima, na period od sedam godina, obnovljivo jedanput. Naravno, ovo je bilo nešto nečuveno, no, u praksi, Arix je više i vodio Savet Kraljevine, nego Njegovo Visočanstvo Kralj Eburoturrius – često bi on sedmicama, ako ne i mesecima bio nedostupan u svom visokom, uskom tornju izbačenog na okomitoj steni na stenovitoj plaži. I konačno, i ova mala kraljevina je potražila saveznika u Jezerskoj Konfederaciji, a ostala je znamenita po svojoj nadaleko slavnoj školi magije „Kralj Eburoturrius“, dok njegov stari toranj služi kao kraljevska biblioteka, muzej, i svetionik.
Konačno, 212. je konačno završen Toranj Konfederacije, te su svi glavni gradovi povezani komunikacionim sistemom magičnih kugli, što je bio poklon Kraljevine Arix.
Sledeći vek ispunjavaju bezuspešni ratovi sa narodima ovog istočnog kraja Divaljština, u kojima je Konfederacija pokušala da pomeri svoje granice ka severu. U ovom periodu je izgrađen takozvani Čamangov Zid, tako nazvan po Kralju Konfederacije Čamang Ulfirazgan od Einoa, ko je i započeo Pustinjsku Kampanju.
U međuvremenu, usled konsolidacije mira sa Čampom, odlučeno je da se pogranična zona integriše u Konfederaciju. Određene su dve nove kraljevine, a vladari su izabrani od lokalnog plemstva, gde je samo plemstvo moglo između sebe da izabere novog kralja. Nove kraljevine su bile Etaranga na jugu, sa glavnim gradom Učara, i Cil na severu, sa glavnim gradom Akpa. Ovo je bilo 254. PB. Patuljačka Kraljevina je pokušala preko pregovora da se dokopa Cila, pozivajući se na istorijska prava, ali nisu uspeli. Međutim, to je pokrenulo novu seriju pregovora o jednom pitanju koje je oduvek bilo pipljivo između dva suseda – pitanje Patuljačke luke. Naime, Patuljačka Kraljevina je oduvek plaćala dosta visoke takse za tranzit svoje robe preko teritorija Konfederacije. Naravno, pokušavali su oni oduvek da zauzmu neke teritorije severno od Konfederacije, ali bezuspešno. Pokušali su i Čampom da nađu neki pogodniji sporazum, ali isto bezuspešno; Konfederacija im je i dalje ostala najpristupačnija ruta za trgovinu sa Svetom Patuljaka. Ali, sem tranzitnih taksi, morali su da plaćaju i za korišćenje luka, te i brodarinu za korišćenje što Konfederacione, što Gaoanske trgovačke flote. To su oni oduvek mislili da je previše, ali nisu imali izbora.
No, posle pridruženja Arixa Konfederaciji, Patuljačka Kraljevina je počela da izgrađuje dobre odnose sa njima. Prvo su se izvinili zbog prošlih odnosa između Patuljačke Kraljevine i Arngara, zatim su ukinuli takse za izvoz Ariških proizvoda na svoje tržište, itd. Konačno, stigla je ponuda da Arix proda jedan deo svoje teritorije Patuljačkoj Kraljevini. Budući da je Arix relativno slabo naseljen, a većina stanovništva se skoncentriše na istoimeni glavni grad, dogovor je bio moguć. Kako je Arix bio voljan, Savet Jezera je razmotrio predlog, te su odlučili kako Konfederacija se neće nikad odreći nijednog dela svoje teritorije. Međutim, smatrali su dopustivim da se granice kraljevina-članica menjaju, te su i predložili jedno rešenje koje predstavlja stvaranje nove kraljevine na teritoriji Arixa, koja bi bila pod upravom Krune Patuljačke, ali i član Jezerske Konfederacije. Konačno, posle dosta pregovora, ovo je i učinjeno. Tako je na jugu Arixa izdvojena teritorija za izgradnju grada Patuljačkih kolonista, i izgrađen je Beldack. Njegov kralj postao je Glanarn, Patuljački diplomata zaslužan za sprovođenje dogovora, te je tako nastala dinastija Glanarrim. Usled dugog životnog veka patuljaka, Glanarn je i danas Kralj Beldacka. Tu, patuljci su izgradili svoju flotu, a i kao članovi Konfederacije, nisu više plaćali brodarinu. Čak su dobili i svoja tri člana u Savetu Jezera. Međutim, mnogi su uznemireni ovim dogovorom i veruju da je to deo nekog većeg plana Patuljačke Kraljevine da se dokopa bogatih nalazišta i luka Konfederacije. Međutim, ovo se dogodilo 289., a zasad je još uvek sve mirno. No, zli jezici govore kako je to samo zbog toga što patuljci dugo žive, pa im se ni ne žuri...
Nakon ovoga, desio se slučaj koji danas važi za najčudniju dogodovštinu u geopolitici na sedam + jedan Svetova. Naime, videvši ogroman uspeh Arixa, i neviđeni razvoj koji je kraljevina doživela nakon dospeća patuljačke isplate, te još uticaj novonastalog Beldacka na susedni Severni Vesi i Arix, Južni Arix je odlučio da proda svoju gotovo nenastanjenu jugoistočnu provinciju Hamna. Prvo se javila Čampa, no Savet Jezera je veoma brzo uložila veto na takvu mogućnost. Patuljačkoj Kraljevini ipak nisu trebale dve luke. Konačno, Zindon se javio, te je i dogovor postignut u doglednom roku. Ovo je bilo 293. - već 294. stižu kolonisti iz Zindona na tri Zindonska broda i dvanaest Gaoanskih brodova. Osnivaju grad Darmapura („Grad Vernika“), i svoju kraljevinu nazivaju Rajkar Omdlora („Kraljevina Istok“).

*„Ba Lanau” na jeziku Ngong, Engleski „The Lake”, Nemački „Der See”, Mađarski „A Tó”. Kako Srpski ne poseduje određeni predlog, egzaktan prevod nije moguć.






Nadam se da nije preopširno za vaš ukus. Wink
Dakle očekujem da se javite sa svojim background-ovima, te da se izjasnite da li ste slobodni sad, 2010.12.05., u nedelju, da se igrate. Ali javite se više, nisam vam bez veze rekao da koristite forum... Neutral
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  =Charok= on Fri Dec 03, 2010 2:24 am



avatar
=Charok=
Admin
Admin

Posts : 790
Join date : 2010-03-16
Age : 39
Location : Novi Sad, Vojvodina

Character sheet
Name: Enter name
Race: Human
Gender: Male

View user profile http://www.valhala.eu

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Fri Dec 03, 2010 12:48 pm

Shocked Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Bravo, Borise! Very Happy

Evo, ljudi, kao što vidite, imamo zvaničnog ilustratora za 8 Svetova. Prva slika je Eburoturriusov toranj u svojoj današnjoj formi, drugo jeste Zindonski sveti grad (o tome kasnije), a treća je Toranj Konfederacije.

@Boris: Samo, šta radi to kopno oko Tornja Konfederacije? Izgleda nismo se sporazumeli... Toranj je sagrađen na novootkrivenom plićaku nasred Jezera, odatle se vidi jedino voda... To je bila i strateška zamisao: kopnena vojska ne može da napadne, a bilo koja mornarica bi morala da se suprotstavi sa Jezerskom Flotilom. Ali to kopno se lako da zanemariti. Wink
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Stranac on Fri Dec 03, 2010 7:20 pm

IGRANJE U NEDELJU 05.12.2010. U VALHALI U 18h!
avatar
Stranac
Metamorf
Metamorf

Posts : 510
Join date : 2010-03-15
Age : 30
Location : Temerin / PMF

Character sheet
Name: Mihalj
Race: Fizičar
Gender: Male

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/User:M%C3%A1ty%C3%A1s

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Sat Dec 11, 2010 8:38 pm

Borise...ono...svaka ti čast!!!! Very Happy Very Happy Cool

Svaki dodatni reč bi bio suvišan...
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Elyrias on Sat Dec 11, 2010 8:45 pm

Da i ovde potvrdim: sutra sam "OK" za igranje u 18h!
avatar
Elyrias
Jaje od Azdaje (Levo)
Jaje od Azdaje (Levo)

Posts : 18
Join date : 2010-11-12

Character sheet
Name: Elyrias
Race: Elf
Gender: Male

View user profile

Back to top Go down

Re: 8 Svetova

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


Valhala :: IGRE :: RPG

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum